Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

 

Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem, w skrócie Komenda.

Główny budynek jest przy ulicy Jagiellońskiej 32 w Zakopanem.

 

Kierownikiem Komendy jest Komendant Powiatowy Policji w Zakopanem

inspektor Piotr Dziekanowski.

 

Komendant jest organem administracji rządowej na terenie powiatu tatrzańskiego.

Komendant kieruje Policją na terenie powiatu tatrzańskiego.

Policja jest umundurowaną i uzbrojoną formacją. Policja służy społeczeństwu.

Zadania Policji to ochrona bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymywanie porządku publicznego.

Komenda składa się z wydziałów.

Każdy wydział zajmuje się innymi sprawami.

W Komendzie pracują funkcjonariusze Policji oraz pracownicy cywilni.

 

Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem podlega Komisariat Policji w Bukowinie Tatrzańskiej, który swoim działaniem obejmuje teren Gminy Bukowina Tatrzańska

Zgłoszenia o przestępstwach i wykroczeniach należy składać w najbliższej jednostce Policji.

Kontakt:

  • możesz do nas napisać list i wysłać na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem, ulica Jagiellońska 32, 34-500 Zakopane

 

  • wysłać email na adres: kpp@zakopane.policja.gov.pl

 

 

 

  • zadzwonić na numer telefonu:

+48 47 83 47 400

 

 

  • użyć platformy ePUAP:

/kpp-zakopane/SkrytkaESP

 

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.

 

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Komendy:

https://zakopane.policja.gov.pl

 

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Zakopanem (BIP): http://bip.zakopane.kpp.policja.gov.pl/

Komenda jest otwarta:

poniedziałek-piątek 7:30-15:30

 

 

Metryczka

Data publikacji : 23.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
Osoba udostępniająca informację:
Ryszard Kalinowski Wydział Wspomagający
do góry